my self

WHO CAN MAKE ME SMILE?

My Problem Never End!

Ya Allah!
Siapa boley phm siape2?
x prasan hari2 saya sedih ? mmg sedih penim sakit otak!!!
hum2..
hari2 bad news x cukup lagi ke? xde kesempatan untuk saya gembira walupom sehari ke ade ke x? tolong lah bagy saya kebahagian itu saya perlu 
semua org perlu termasuk saya knpe x dpt ? kenpa ? hummm
semua org happy JEALOUS kot !
errrr tolong bgy plsss nk sgt nim..
kalau boley saya nk mati hari ini jua xde ape gune saya hidup kerana membawa beban kepada semua juga kan? yeahh i know!
errr kalau lah boley putar mase akan ku merasai dan menghargai mase itu happy gitu!
but timing cannot rewind..never rewind!
kenapa naseb saya mcm ini? apa lagy saya perlu buat ? 
saya akan buat apa sahaja untk mencari kebahagiaan itu semua perkara yg saya kene buat dats dunia ini x boley but why? 
ummm arghhh!!!! 

No comments: