my self

WHO CAN MAKE ME SMILE?

It Over!

HUMM!
yeahh skrg hidup saya bukan macam dulu , saya buntu sangat2,saya inginkan kebahagian bukan setakat saya tapi anda juga!. semua persoalannya kenapa umur saya yang masih budak ini harus trima mcm ne?DUGAAN? umm saya dah cuba buat yang terbaik tpi nasib saya tetap same dan same !!saya GIVE UP DENGAN HIDUP SAYA ....saya perlukan seseorg yg memahami saya tpi itu pun tidak boleh kenpa saya harus hidup seorg diri ke? Saya xde niat pom nk membebankan sesiapa tpi tolong lah faham saya itu sahaja saya mahu,walaupun saya ketawa dalm mase beberapa jam tpi dalam hari itu jugalah ada kekesewaanya.Saya nk mengdu byk perkara sgt2 hal saya ini tpi saya mengdu hanya hal penting walaupon saya janji dgn seseorg jika saya ada masaalh berterus trang padanya tpi saya terpakse ingkar janji itu kerana saya dah x boleh menyusahkan org.
 BTW saya kawan dgn dia pom x direstui apakah perasaan awk jika kawan x direstui? SAKIT KAN umm nk buat mcm mne nasib saya saya REDHA.skrg saya thu bahawa yg saya x akan mendapat kebahagian yg saya cari selama ini,saya juga bersyukur kerna ada juga org yg memahami sya n menyayangi saya .
 Selama ini saya mencuba membuat terbaek tpi ini sahaja balasannye.mungkin saya x patut buat baek untuk org sbb saya mmg dah hidup  mlg mcm ni saya trima seadanya !!
:'(

No comments: