my self

WHO CAN MAKE ME SMILE?

eNding~!

Hye stalker  semua ^_^

mintax jasa baek anda semua x pyah lah berborak dengan saya tentang kebahagian okayh .saya xde kebahagian so saya xley nk kata ape2,ataupun nk kongsi

Btw,saya WAN ADZARATUL AWINA mulai merasa benci terhadap semua yg saya dapat !
setelah saya fahami saya bukan yang terbaik yang ada d hatimu!
setelah saya fahami ternyata dirinya yg hanya memahamimu  bukan diriku

walau saya masih mengingati awak,saya rasa kekesalan ,kekecewaan ,kesedihan.Awak x pernah nk dgr penjelasan saya,awak x pernah mempercayai saya ,awak lebih mempercayakan org lain.Sekeji mane awak mengutuk saya ,selama ini saya sabr jgn bagi saya membenci awak manusia yg terhormat !

Tapi sekarang saya harus merelakan semua org bersangka pelik kepada saya.Saya sanggup menjauhi awak,saya sanggup pergike tempat yg saya xingin pergi,
Maafkanlah saya,saya harus belajar melupakan awk.walau awk bermakna untuk sayaa,saya rasa disindihkan awak ckap saya pembawa musnah keluarga .saya trima ape yg awak nk katakan, :(





No comments: